1 december

helluu. det är ju 1 december idag så jag började dagen med att öppna min fina julkalender och dagens lilla present, i den fanns en ny sorts deo, jippie! skolan gick jätte fort, hade samtal med rektorn, Josefin, Ida och spanska läraren, eftersom hennes sätt att lära ut inte fungerar så bra. har också haft övning inför julshowen "DAGENS EPIC" vi ska ha en justin bieber låt...... men jag överlever säkert. snart ska jag sticka till öppet hus på plusgymnasiet i malmö med Li. efter det ska vi direkt till korsbakca hallen och spela match mot helsingborg, hoppas dem är berädda på att få stryk. men nu har jag inte tid att skriva mer för nu ska vi åka. lovar att fixa lite mer bilder till bloggen och så imorgon, vi hörs puss.

dagens kommentar: känns som jag sitter och väntar på något som aldrig kommer hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0