back on track

Förlåt för jag inte uppdaterat men har haft en sak att tänka över bara, men jag är back on track nu. Känns inte lönt att gå till skolan när man endå bara kollar på film, sån dag var det både idag och i fredags. Iallafall, efter skolan följde jag med med Robyn till tandläkaren i malmö och efter det åkte vi till Center Syd. Handlade en kavaj, ÄNTLIGEN! Sen la jag undan lite tills imorgon, eftersom jag ska ut med Marinda och köpa julklappar då för det har jag visst glömt att göra i år.. Nu sitter jag här med Marinda, hon ska sova hos mig inatt. Vi båda är riktgit spända inför julshowen imorgon, Marinda ska sjunga och jag ska spela bas. Men det går säkert bra. Imorgon kommer en outfit bild hade jag tänkt. Har tänkt lite på en sak, på fredag är det julafton, det har gått så fort, har inte alls tänkt på det faktiskt. Puss.

Tänkte dra ett skämt som jag hade jätte roligt åt i helgen.
Två små pojkar käbblar på barns vis:
- Min pappa är mycket bättre än din pappa!
- Nej, för det är han inte!
- Min brorsa är mycket bättre än din brorsa!
- Nej , det är han inte alls!
- Min morsa är mycket bättre än din morsa!
Den andre pojken tänker efter en stund och säger sen:
- Det stämmer nog... För det säger min pappa också.


Kommentarer
Postat av: l

var hittade du din kavaj? har letat länge efter en snygg men inte hittat någon än :)

2010-12-21 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0