barnvakt

idag väckte mamma mig vid elva, så fixade jag mig sen åkte vi en runda till center syd. köpte ett halsband (kommer bild imorgon) sen när jag kom hem gjorde jag ingenting. vid sex stack mamma och pappa på överraskningsfest för Mia så jag sitter barnvakt för min lillebror, är ganska så halvsur över att behöva sitta barnvakt en lördagkväll, men ibland måste man ju ställa upp för sina föräldrar med, så mycket som dem ställer upp för oss. vi har kollat på filmen "step up" då jag började gråta när en kille blev skjuten och då börja han gråta så vi stängde av filmen och började dansa lite. sen kollade vi på en film till så somnade han.. så nu sitter jag här lite halv rädd för här är ganska så mörkt.. men jag klarar mig, men nu ska jag kolla på ännu en film. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0