tv har kommit

Idag har jag haft jätte mycket damp, det kanske inte är det vanligaste man skriver, men har vatt så dampig och förbannad att jag nästan började gråta, pms suger helt sick!
Har laddat ner nya låtar så jag har mer sysselsättning till bussen imorgon, åtta timmar kan ju bli lite drygt men jag och Li har bestämt att vi ska plugga fall vi blir för uttråkade, men vi får ju se hur det går med den saken.. 
Men nu har jag äntligen fått över låtarna på mobilen och lyckats trycka ner all packning i väskan. Jag och Li har med oss ansiktsmasker och lite sånt mysigt också, eftersom det finns bubbelbad och bastu på hotellet, NICE!
Kom på innan att jag glömt berätta att min TV kom i Tisdags. Den var finare än vad jag förväntat mig och hade jätte fin bild, så är nöjd till max med den!  Har ju också lovat att lägga upp en bild på halsbandet som jag köpte, så här kommer en bild på det. Hörs imorgon om jag hinner uppdatera, annars får ni ha det bra. Puss.


Halsbandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0