julafton

God Jul mina hjärtan.
Fick lösögonfransar & daim choklad i julkalendern imorse. Och jag är lika spänd inför julklapparna i år som jag var för 10 år sedan hihi, hoppas nu att ni har varit snälla så farbror tomten ger er många fina klappar. Släkten kommer ungefär vid tre, så nu ska jag in i duschen och ha en snabb spa treatment. Puss.


Ganska mysigt med mycket snö där ute, mysigt ända tills man går ut.

________________________________________________________________________

Kanske inte det bästa beskedet på en Julaftonsmorgon att en av våra tränare ska sluta. Detta gör mig ganska ledsen för jag vill inte det! Så jag hopps att du kommer tillbaka till oss igen.. Du har verkligen varit den som skojat till det i trista situationer, den som inte riktigt vet var gränsen inom busning med tonnåringar går, en stor framgång för vårat lag. Det är ganska jobbigt fast än att jag vet att du gör det för vår skull. Men tack Mikael Klingborg för denna tiden, jag uppskattar den verkligen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0