julklapps shopping

Hade julshow på skolan igår. Innan vår klass skulle upp på scen säger Gustav som skulle spela bas med mig att han skadat sin hand, så jag fick spela bas helt själv. Jag blev riktigt nervös, men det gick faktiskt jätte bra! Sångarna tappade bort sig en gång, men misstag gör vi alla. Alla hade jätte fina uppträden. Good work.
Efter julshowen fick vi våra betyg, blev inte så jätte nöjd eftersom jag höjt mig i tre ämnen och sänkt mig i två, men det är ju inte försent att ändra detta igen, right? Sen slutade äntligen skolan och alla lämnade den bakom sig med ett stort smile.
Jag och Marinda åkte till Center Syd och handlade julklappar och lite saker till oss själva. Jag handlade ett halsband på MQ, två tröjor på New Yorker och en blus på kappahl. En sak som jag måste säga om Kappahl, det är en affär jag faktiskt aldrig går in i och igår var i strot sätt första gången, och man kan faktiskt hitta fina kläder där med, vilket jag inte trodde. Men riktigt nöjd med det jag hittade igår. Kommer bilder lite senare för nu kommer Frida och Marinda in genom min dörr, hihi. Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0