lundaspelen

Hejsan. Denna dagen har varit ganska lång. Steg upp vid halv tolv imorse & åt frukost. Sen packade jag och stack till Korsbacka hallen & spelade 3 matcher, för det är ju Lundaspelen. Vi vann en & förlorade två. I första matchen sköt jag, men landade fel, så fick jätte svårt att andas, så fick gå ut. Så fick spela i andra halvlek på andra matchen igen. Hitintills har det ju gått sådär, men vi får se till att ge dem imorgon. När jag kom hem duschade jag lääääänge, jätte skönt med varmt vatten där man har ont, TIPPS. Ett annat tipps är att ha ryggskydd om ni har ont i ryggen, det håller upp ryggen jätte bra så man slippper anstränga sig. Sen kom Amanda & Li, så snackade vi lite om nyår och helt ärligt kom vi inte fram till mer än att vi skulle äta på valentino & ha kul, hehe. Just nu sitter jag & slöar med en kopp varm choklad. Ska snart starta en film & vila, för jag vill verkligen kunna spela imorgon. Hör av mig imorgon om hur det går. Puss.


Inte alls liten hand gemfört med bollen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0