lussebullar

Kort om dagen, fick två ansiktsmasker av tomten imorse. Skolan har varit tråkig som vanligt. bestämde oss för att byta låt till julshowen, det blev "highway to hell" och jag tycker inte det var en rättvis röstning men kan tänka mig att ställa upp om jag får spela bas. När jag kom hem bakade vi lussebullar, mumms! jag hjälpte inte till så mycket eftersom jag hatar att bli kladdig hihi, men goda blev dem! och snart ska jag träna.

 

måste säga att det finns inget godare än lussebullar med pärlsocker på.

har börjat packa till helgen nu, ska till stockholm med laget och spela SM steg 3. tycker det ska bli jätte roligt. vi åker upp på fredag runt 13.00 och är där till söndag. dubbelrum med Li, kan det bli bättre ;) hehe det värsta är nog att bussen dit tar ungefär 8 timmar, men med vårt lag är det faktiskt svårt att inte ha kul. tagga nu brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0