sm i stockholm

Hejsan, jag har tyvärr inte haft tid att uppdatera, men nu har jag!  Jag tänkte skriva lite kort om helgen, börjar med Fredagen.

Fredag: Bussresan var lite sådär, först var det ganska kallt i bussen, men sen blev det så varmt att man fick lite panik.. Jag drog upp tröjan och tryckte mig mot det kalla fönstret. Tillslut vi fick vi stanna och fixa detta problem med värmen, då sprang jag och Li ut och busade lite i snön. Men efter många timmar var vi äntligen framme, ungefär vid halv tio, det var ett fint Scandic hotell och jag delade rum med Li Elin och Sandra. I och med vi var framme så sent fanns det inte så mycket att göra. Men jag och Li fick för oss att gå till Max och handla glass, så vi for ut över motorvägen, hehe. När vi kommit tillbaka insåg vi att Cheesecake-Strawberry glass smakar skit... Vi kollade på idol finalen, sen var vi ganska trötta och la oss i extremt sköna sängar.

Lördag: Eftersom att matchen inte var förräns halv sju, hade vi nästan hela dagen på oss att hitta på något och vi hade ju fått höra att det fanns bastu och jacuzzi, så vi åkte ner till detta lilla spa och kletade på oss ansiktsmasker. Riktigt mysigt med laget. Sen fixade vi oss och pluggade lite. Runt tre var det mat. Vi taggade rejält inför matchen och äntligen var det dags. (Vi invigde våra nya match tröjor) och VI VANN! Så efter en lång dag kom vi hem, duschade, åt, sen busade vi lite och lite till, och sen väntade sängen.

Söndag: Denna dagen var inte så lyckad.. Vi förlorade mot båda lagen och dvs. att vi inte kom vidare till steg 4a. Men tycker faktiskt att vi kämpade på jätte bra. Ganska sorgsna kom vi hem till hotellrummen, vi packade ihop det sista och sen lämnade vi Stockholm. Resan hem gick inte riktigt som vi hade tänkt, det tog 12 timmar istället för 8. I ungefär 2 timmar var det så kallt att vi andades vit rök. Det var så mycket problem med bussen att vi stannade på varje Statoil mack.. När vi kommit cirka 20 mil, böjade det lukta bränt i bussen så vi fick stanna på ytterliggare en Statoil mack. Denna gången fick vi utrymma bussen och gå in på macken för det hade tydligen börjat brinna vid ena hjulet.. Jag blev jätte rädd och började gråta, fråga mig inte varför.. Efter två timmar kom en ny buss, denna var jätte lyxig och det förtjänade vi. Vi var hemma vid halv 2 på natten så jag slapp skolan på måndagen. JÄVLA BUSS! Men en sak jag måste säga om helgen, även fast vi inte kom vidare, tycker jag vi gjorde en bra insats och jag hade skit kul, tack brudar!



Taktik snack innan matchen.


Så jävla roligt hade vi på bussen.
Sandra särar och Elin leker att hon har en Burka.


Micke Emma Ciccie Emma Michaela Li Carro Elin
Linnéa Rebecka Sandra Amanda 
Ciccie Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0