tisdag

hejhej. har tyvärr inte orkat blogga de senaste dagarna, men kan berätta lite kort om igår.

gårdagens roligaste: när jag kastade en snöboll på ett dagis barn. jag fick dåligt samvete och skulle gå fram och be om ursäkt, men nejnej, då tar han upp sin gula spade och börjar jaga mig haha.
gårdagens tråkigaste: SKOLAN
match mot lundagård: vet inte riktigt vad resultatet blev, men vi förlora med ganska mycket. jag var riktigt nöjd med mitt spel iallafall, satte 3 mål. efter matchen hände det något... jag började skaka och tårarna kom, jag fick jätte svårt att andas och orkade inte hålla uppe ryggen längre, så fick sätta mig ner och försöka sträcka ut den. så nu måste jag börja hos sjukgymnastien igen vilket är riktigt tråkigt.. :(
(för er som inte vet, så i sommras när vi var i Partille, en handbolls cup, hände någonting med min rygg så jag fick jätte svårt att andas och fick jätte ont i ryggen. så jag fick börja gå hos sjukgymnasten som påstod att jag hade "försvaga muskler i min rygg och att mitt högra skulderblad hade drats ut lite, sen att någonting gjorde så att jag fick svårt att andas" men till saken nu, jag slutade där för jag tyckte det hade blivit bättre..)

det var lite om igår, både rolig och tråkig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0