torsdag

hann inte göra inlägg igår. men lite om plusgymnasiet: verkar vara ett riktigt bra gymnasie med väl utbildade lärare och inom stylist linjen satsade dem allt på att man ska få kontakter, bli hel stylist och att ha mer praktiska prov. dem fångade mig riktigt bra! sen efter det var det ju match, minns inte hur mycket det blev men vi vann, det var inte direkt min dag igår på planen men alla har ju dåliga dagar.

började morgonen med att öppna julkalendern, fick en IsaD'ora ögonskugga (beige glittrig) sen fixade jag mig till skolan. as dryygt att skånetrafiken inte lyckas när det är snö ute, stod och väntade 40 min på bussen... men annars gick skolan fort idag igen, lucia övning och sånt skojj. och kom hem från skolan för en timme sen, så har inte gjort något alls och vet inte vad jag ska göra idag heller, men nu ska jag kolla ikapp på paradise avsnitten, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0