drottning blanka

hejhej, hann inte blogga igår, pluggade och tränade och efter det var jag trött så somnade as fort. men en sak jag måste ta upp om igår är, visste ni att lärare fick ta ens mobil om man filmar någon på skoj? nej.. inte jag iheller men tydligen.. jag och linnea filmade josefin som hon satt under ett bord och töntade sig, då kom en lärare och bad mig stoppa undan mobilen, vilket jag vägrade, då tog hon min mobil och gick upp med den till expeditionen?! då blev jag riktigt arg för mina föräldrar skulle komma och hämta ut den, så jag och josefin fick gå upp till expeditionen där jag fick en utskällning över vad jag gjort, även fast vi sa det var skoj. men fick iallafall tillbaka min mobil tillslut och jag tycker att det var riktigt konstigt av lärare att hålla på så! men nu skiter vi i igår, för det var en jätte tråkig dag.. 
idag har det varit skola, hade svenska prov och det gick inte alls bra men man får faktiskt lov att misslyckas ibland! kom hem för en två timmar sen ungefär, har städat rummet och pluggat lite historia, som vi har prov i imorgon. som ni märkt har jag as mycket i skolan just nu och det suger! men snart måste jag gå ner och äta och fixa mig lite, för om en timme kommer Li och då ska vi på öppet hus på Drottning Blanka, ett gymnasie i malmö och efter det blir det träning, så kommer nog inte orka uppdatera ikväll.. men vi hörs imorgon, puss.


bild på något nytt frisör schampoo & balsam som mamma köpt till mig. det verkar vara jätte bra, och de finns i många sorter. det jag fick ska ge bättre volym i håret, får ju testa det ikväll och se hur det är. (-:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0