gymnasie skolor

hejhej bloggen. har tyvärr inte kunnat uppdatera på några dagar, har inte haft tid. men igår var jag och provade ut ny foundation, i MIN färg. blev riktigt nöjd faktiskt, kolla bilden under inlägget, rekomenderar den starkt.. sen var jag på öppet hus på John Bauer gymnasiet i lund med Li, skolan verkade vara bra, men dem hade nog inte så bra koll på frisör linjen.. dem gav inte alls mycket information och skolan kändes lite kall och trist, allting var betong målat i vitt.. på tal om gymnasier, jag har funderat länge på vad jag vill gå, jag är intresserad av stylist / frisör linjerna eftersom jag älskar mode och styling,och även någonting så man kan läsa vidare till polis.. så får vell kolla vidare (-;  men nu har jag precis kommit ut ur duschen, har tränat handboll och pluggat lite biologi (prov i på fredag) och skolan idag har gått välldigt sakta, den tar kol på en, men med tanke på att det är lite mer än en månad kvar till lovet får en på bättre humör, bara att kämpa på så man kommer in på rätt skolor och sånt. men nu ska jag kolla lite på tv sen lägga mig, är helt slut.. ha det bra, puss.


L'OREAL foundation mousse

lite tipps på skolor som har antingen stylist eller frisör linje:
REAL gymnasiet (ska öppnas ny frisör linje i lund)
Plus gymnasiet (stylist i malmö)
drottning blanka (stylist, finns i malmö och öppnar i lund)
ev. John Bauer (frisör lund)

Kommentarer
Postat av: sofia

haj gumman, såg dig på john bauer men tror inte du kände igen mig. funderar du på att gå på john bauer? :) <3

2010-11-28 @ 19:22:17
Postat av: michaela

hej sofia.

nej jag var inte så vaken på vilka jag kände där :(

jag tyckte skolan verkade bra, men den var lite taskig i miljön och dem som skulle presentera frisör linjen berättade ingenting alls :( så vet inte riktigt. men får se. nästa gång får du ju hälsa :D puss.

2010-11-28 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0