heeell yeeah

hellluuu, kvällen har vatt jävligt lyckad. först hos daniel & maria och åt där, sen kom marinda så stack vi hem till mig, sen kom isabelle august och jesper, vi gjorde inte så mycket mer än att skratta och prata, har alltid kul med dem knasarna, heeell yeeah! sen stack marinda och efter ett tag stack killarna, trodde vi iallafall.. men nejnej, dem skrämde skiten ur oss när vi stod och fjanta oss i köket.. (först hörde jag ett konstigt ljud utanför, så jag kolla ut genom fönstret och ser att någon stod där, sen ryckte jesper i dörren och vi skrek som aldrig förr) kommer ladda  upp några sjuka videos på facebook från kvällen senare, orkar tyvärr inte göra det här. men nu gör jag och isabelle inte så mycket, ska vell busa lite snart, kanske komma på någon cepe dans som vi brukar göra när vi är riktigt trötta (a) haha jag och lilla isaBALLE asså. men vi hörs imorgon, ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0