hejhopp

hejhej, vaknade bredvid isabelle imorse. vi gick upp och fixade oss, åt frukost, sen skulle isabelle hem och hoppträna. så jag packade väskan och satt och var sjukt uttråkad men tillslut åkte jag till ystad och spelade match där, roligt att när vi kom dit stod jesper och hans kusin där med deras traktor, för gulliga haha. det blev iallafall 20-20 och måste bara säga att jag HATAR hemma domare, om en ystadspelare slår ut bollen, hur fan kan det då bli deras inkast??? annars tyckte jag vi kämpa ganska bra även fast jag inte gjorde den bästa matchen framåt, men det är ju sånt som händer. sen när jag kom hem duschade jag och nu har jag precis ätit och kollat på film. har jääääävlingt ont i mina lår, går ju som om jag borde ha rullator eller något haha. har beställt led platt tv:n idag också, happyface! men nu ska jag kolla lite mer på film sen ska jag lägga mig. puss.


bild på tv:n, det verkar vara jätte bra. en 32LE5500.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0