snöigt värre

hellu, tar tillbaka vad jag sa om Åstorp igår, vi vann med 33-9, riktigt gött! sen var det ju fredagsmys med Marinda. vi va hemma hos mig med August, Liam och Jesper, hade as kul. vi spelade ett spel som gick ut på att klicka när en signal gick, och den som klicka sist fick en stöt. sen snackade vi och alltid när man är med dessa händer det något pinsamt, igår handlade det om en förvirrad mamma och en kondom som trillat ut ur en utav killarnas jackor. hehe men när killarna stack runt ett- halv två, ville vi ut och ha pulka race, men det blev aldrig av, så jag och marinda fixade oss och låg och tramsade i sängen och snackade om manliga läkare, don´t ask why.. gårdagens roligaste var nog när jag halkade påvägen ut till bilen, förljderna blev ett fett blåmärke på låret och lite ont i hendleden, usch, snö är bara kallt och jobbigt...
och nu sitter jag hemma hos marinda, och har nyss duschat, vi vet inte riktigt vad vi ska göra idag, antagligen träffa någon. sitter och kolla ur nu och det är ju snöflingor som är stora som fem-kronor..... men ni får ha det bra och ta det lugnt så ni inte flyger runt som bambi på hal is som jag gjorde igår. puss.


bild på Marinda & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0