snööö

hejhej. idag har jag inte gjort ett skit. skolan gick jätte fort, fick tillbaka mitt engelska prov VG+. efter skolan hämtade mamma mig så åkte vi till media markt, expert, och dem affärerna vid nova och kollade på tv, men jag var nörjd med den vi beställt, så den kommer om 3-6 dagar. sen åt vi på mc. sen har jag bara pluggat svenska och historia som vi har prov i nu i veckan, känner mig som ett fett stud, men vill man komma in på rätt linje så får man stå i...
inte många skoldagar kvar nu, 20 dagar eller något. första snön har ju redan fallit, faktiskt mysigt, även fast jag hatar kyla. snart blir det vell på med termobrallsen och ut med pulkaan, jippi! 
hahahaha nej men nu ska jag glo på tv, längtar lite till "pensionärs jävlar" som går på tv 5 klockan 22.00, alla säger det är så jävla kul, men med min humor så är de ju inte så svårt att uppnå mina förväntningar! ha det, puss.


här kommer två bilder som Eric gjort till mig, tack.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0