tippsar

hellu, igår stack jag August Liam och Marinda till Nova Lund. hade köpt ett par jeans och en tröja som var nersatt i pris, som jag ångrade jätte mycket och nu ska jag ge ett tipps på hur man då kan göra, man går till samma butik fast på ett annat köpcenter helst så dem inte känner igen dig, ni säger något i denna stilen: fick de av farfar som bor i stkhlm, och fick aldrig kvittot.. det funkar alltid, så tjänade rätt mycket på det. handlade en annan tröja ist. sen stack vi hem och åt sen kollade vi på film hela kvällen, det var lite om igår.


tröjan jag köpte.

vaknade hos Marinda imorse, vi kolla klart på filmen "the spy next door", rolig film, sen åt vi frukost sen hämtade pappa mig. har pluggat lite till fysiken på tisdag. men nu ska jag duscha sen får vi se vad jag hittar på, förmodligen plugga lite till sen sova lite. ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0