snö

har snöat hela dagen idag, tycker det är riktigt mysigt, ända tills man går ut och får snöbollar i nacken. hehe i skolan hade vi den första lucia övningen, spännande, kom trea på röstningen så blev tyvärr inte lucia, men Sara som vann, hon förtjänar det, hon är riktigt bra på att sjunga och jätte söt. hade ju historia prov idag också, och det gick as bra. så jag är jätte glad idag.
kom nyss hem, jag och ida fick vänta extra länge på bussen så vi gick till konsum och handlade riskakor, gifflar och dricka, sen gick vi ut i snön och hade lite snöbollskrig, händerna gör fortfarande ont, snö utan vantar är inte bra. men snart ska jag till center syd med mammi och lillebror, får vell se om jag hittar något.. puss.


årets första snöbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0