mitt rum är tomt

hejhej. idag har jag och marinda packat ner mina saker i lådor för att pappa så fort som möjligt ska kunna flytta ut möblerna och lägga om golvet på mitt rum. vi har också lagat super nyttig mat (bacon, vitlöksbröd & chillie-cheese) marinda fick tyvärr göra det mesta jobbet eftersom jag alltid bränner maten, endå lyckades vi få brandlarmet gå.. sen skulle vi kolla på filmen "step up 2 the street" men vi fick inte igång den så vi började fula oss istället den tiden som var kvar tills marinda skulle hem. då var tanken att jag och pappa skulle hjälpas åt att städa huset så han kunde börja med rummet och när jag då äntligen dammat hela undervåningen, lurade han mig att jag skulle städa hela huset själv.. då blev jag irriterad och ringde mamma som sa att jag inte alls hade behövt städa från första början, blev jätte irriterad.  så nu har jag och pappa flyttat ut alla möbler från mitt rum istället, och nu sitter jag i min säng på min brors rum och lyssnar på när golvet i mitt rum bryts upp. här kommer jag sova tills mitt rum är klart, jippie...
kram.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ndara om det är "stora golvläggarveckan" nu eller.

Vi har fått knö in alla möbler från hela lägenheten in i sovrummet. För imorgon kommer de och river ut våra golv i vardagsrummet och köket, för att lägga nytt. Det är lite bökigt när det ska bytas golv:)

2010-11-04 @ 23:53:36
URL: http://nathi3.blogg.se/
Postat av: michaela

haha ja, man skulle nästan kunna tro det..

det är välldigt trångt på olivers rum nu, får hoppas han inte ska ha hem kompisar här för då kan man inte räkna med att alla saker är hela sen. puss

2010-11-05 @ 00:06:07
URL: http://mmichaelaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0