välkommen till min blogg

hejhej, jag hade tänkt ge bloggandet en chans, dessvärre kommer jag inte vara så jätte effektiv med det.. en sak jag vill ni som nu vill läsa min blogg ska veta är, nu är det inte så att jag vill leka självupptagen tjej eller något i den stilen, utan för att bloggande verkar spännande och för att jag älskar att hålla på med allt som innebär foto och design. förr har jag själv varit jätte negativ mot bloggande, därför tänker jag själv ge det en chans. men som sagt, vi får se hur det går.. kram.

Kommentarer
Postat av: saaandra <3

låter bra , pusspuss ;-)

2010-11-04 @ 21:09:12
Postat av: coach!

hahahaha, spendera mindre tid me bloggandet och med till att träna :D

2010-11-04 @ 22:21:33
Postat av: michaela

sandra: tack (:

coach: klingan, jag tränar så mycket jag kan, det vet du.. "/

2010-11-04 @ 23:24:30
URL: http://mmichaelaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0