situation dirty

hellu äntligen tid att updatera så varnar för ett långt inlägg.

Onsdag:
i onsdags var jag ju och shoppade i lund med Robyn, jätte mysigt. handlade en kofta på h&m och ett par örhänge på bikbok. sen pluggade jag tills det var tid att sticka till träningen som var helt okej. när jag kom hem duschade jag sen somnade jag direkt.




bilder på vad jag handlade.


Torsdag:
på torsdagen städade jag rummet och pluggade det sista till biologi provet. sen åkte jag och mamma upp till Lisas grav och satte ett fint hjärta där, alltid jätte fint på hennes grav, saknar hon... när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, var jätte trött, så somnade ganska tidigt.




vila i frid min ängel, älskade Lisa Reberg.


Fredag:
igår var det skola först som vanligt.. hade biologi prov tredje lektionen, det gick nog ganska bra tror jag. efter skolan åkte jag och mamma till thures sport och jag köpte en tränings tröja och nya handbolls skor, ÄNTLIGEN! sen var det träning och den var ganska rolig, lite små jobbig bara. när jag kom hem var Mia & Johan hos oss (Lisas föräldrar) vi pratade och kollade på lite bilder sen vi va i USA och sen dem var i egypten, jätte roligt. sen ringde Frida och Marinda, så kom dem till mig. jätte kul att träffa min älskade Frida igen och vi hade jätte roligt med.  (-; snacka om lyckad kväll haha.


Lördag:
idag har jag inte gjort ett skit.. har jätte mycket träningsverk i låren.. har precis fixat mig, ska till Maria & Daniel. och när jag har ätit där så ska jag hem igen, då kommer Marinda och Isabelle och vi ska förmodligen ut och träffa lite folk, vi får se vad som händer. och detta inlägget är kanske lite tråkigt men skrev lite kort om vad som hänt, hoppas ni överlever. vi hörs senare puss.


veckans låt: http://www.youtube.com/watch?v=cHHvZJe_GaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0