DET KOMMER!

linnéa :) om TUMMEN UPP FÖR VÄDRET:
skulle du inte lägga upp bilder från thailand? älskar din blogg, kram :)

Anonym om TUMMEN UPP FÖR VÄDRET:
SKULLE DU INTE LÄGGA UPP BILDER FRÅN THAILAND IDAG VA?!

Svar: Haha, har man góa läsare? Hej på er. Jo självklart var det så att jag skulle gjort det igår, men jag var såå trött så jag kände att det endå inte skulle blitt något särskillt bra inlägg, sen trodde jag inte ni va så sugna på att veta om det (-; Men ska göra det så fort jag kan, helst imorgonkväll. Men som sagt det kräver en massa tid eftersom jag måste ladda in alla bilder från de olika kamerorna sen rensa, hitta dem bästa bilderna och skriva själva inlägg. LOVAR att ni ska få bilder, puss på er!
Och fortsätt med kommentarerna, blir så glad av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0