FREDAG

HejHej!
Imorse när jag kom till skolan hade Robyn med sig en fet kartong, gissa vad som fanns i den? (ni får veta senare) Det blev snabt att alla i klassen sprang och bytte om och såg super fräcka ut haha. Dagen fortsatte och tiden rusa iväg, och sista lektionen var det slöjd. Hann faktiskt göra klart min tröja där, lärarens kommentar var "Jag är chockad, detta är hög syslöjds nivå!" och den kommentaren nöjer jag mig starkt med. Sen fick jag sluta lite tidigare eftersom jag inte hade något att göra.. Inte lönt att börja på något nytt när det bara är två lektioner kvar sen ju, så jag cyklade hem och nu har jag precis städat rummet. Tänkte fixa en hel del inlägg till er med bla. outfit från idag vad som fanns i kartongen, men här har ni bilder från dagen sålänge. Puuss.


Feta kartongen! Vad tror ni finns i den? (-;


Tröjan jag sytt (inspiration från en tröja som funnits på Gina)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0