IDROTTSHÄLSA LUND

Kom på mig själv att jag glömt berätta för er att mamma fick ett samtal från idrottshälsan i måndags, att det kommit ett återbud om en tid nu idag, så äntligen har jag varit där och blivit undersökt med ryggen efter all lång väntan. Fick en trevlig tjej, Helena, som hittade ömma ställen, kotor som vridit sig, låsta revben och att jag även blitt sne i kroppen pga. att jag tatt hjälp av alla andra muskler. Inte konstigt att jag får så ont och svårt att andas, eller? Vi kom överens om att ta lite i taget och eftersom andningen är jobbigast började vi med den delen. Hon tryckte rätt en kota och fick igång två av revbenen som en början. Fick även lite övningar som jag ska göra morgon och kväll så att allt håller sig på plats. Känns faktiskt bättre redan, slipper gå och knäcka i ryggen för att få upp hållningen, GÖTT! Har en ny tid bokad i nästa vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0