MAKE ME FEEL

Godkväll. Måste be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men har haft lite att göra. Iallafall, efter skolan var det tidig träning och där körde vi något i stil med fys och styrka. Det var faktiskt as skönt att komma igång efter två veckor av lathet! Hehe, sen när jag kom hem satte jag igång med pluggandet. So och spanska, mitt huvud ville verkligen inte lära sig det? Äh det finns ju en dag imorgon också.. Bortsett från det, just nu är jag riktigt förbannad! Mobilen har lite allmänna problem och idag vägrar den samarbeta med min dator, så det blir inga bilder från idag tyvärr. Kan säga att de är en jävla tur för mobilen att jag hittade min gott&blandat påse och toblerone från helgen, annars hade jag nog hottat den i väggen.. Utbrott? JA! Haha hoppas ni får en lugnare kväll. Pussar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0