MASSOR AV OM OCH MEN

HejHej! Efter ett långt tjat och massor av erbjudande så gick mamma med på att köra ut till center syd. Men villkoren var att jag skulle städa garderoben, tömma diskmaskinen, låna ut min klocka till henne tills en fest på lördag och laga mat imorgon. En jävla massa om och men blev det men jag kunde inte sluta tänka på en tröja haha. Men nu är den äntligen min! Ni får bilder på den imorgon eftersom jag hade tänkt ha den på mig då. Pussar.

SIDENOTE: Pappa har fooortfarande inte kommit hem. Han är på något möte, så är inte hundra på att jag hinner Thailand idag heller, FÖRLÅT! Men som sagt, fixar det så fort jag kan! Och förrästen, glömde säga att mitt H&M kom idag. Hur fort gick inte det haha?! Så ska ta en närmare titt på det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fin blogg ;)



Hur lång tid tog det för hm paketet att komma? Har hört fler som sagt att det typ tar 3 veckor :)<33

2011-04-14 @ 15:14:38
URL: http://vickivicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0