MIN DAG

Hej på er babe´s. 
Utbrott imorse haha? Tack och lov att min dag vände till det bättre senare. Skolan rullade på och läxförhöret och provet gick endå bra. Säkert bara för ni höll tummarna? Hihi skämt och sido. Har inte gjort så mycket sedan jag kom hem. Städat och fotat allt jag shoppade i Thailand och mitt i allt fick jag ett kort besök av Frida och Marinda, mysiga töser! Annars har dagen varit helt chill. Jäävligt skönt att de inte är några läxor till imorgon, redan trött på skolan.. Fast juste, nationella i Engelska imorgonbitti, är jag nervös? Jepp ungefär som de andra gångerna men de löser sig säkert. Har inte så mycket mer att skriva, så vi hörs! Puussar.


Bild från veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0