PLUGG PLUGG PLUGG

Pluggat i stort sett sen jag kom hem idag också.. Men snart sitter allt hoppas jag haha. Vi har räknat ut att det bara är 16 skoldagar kvar tills spexveckorna börjar, how nice? Så nu ska jag verkligen prestera all tid på läxor så man kanske höjer sig de där lilla sista.

Klockan åtta drar jag till Korsbackahallen för att se mitt lag möta P.97. Hade velat spela men Helena sa jag skulle vila, så får kolla på när girlsen nitar dem istället! Ska kanske inte ta i för mycket, vem vet hur matchen går (-; Ha en fin kväll, kanske slänger in ett inlägg till ikväll. Puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg :)

2011-04-27 @ 18:48:28
URL: http://apieceofmylifeasamanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0