SOMMARKÄNSLA

Här har ni bilder från helgen, riktig bomb?! Orkar inte skriva så mycket för jag är helt slut efter dessa dagarna. Men lite korta ord, solat, snaackat massor med tjejsnack, målat naglarna, invigt sommarkläder?, ätit glass, sovit hos elin sen sovit hos amanda, aaah vad mycket haha. Hoppas det räcker med massa bilder, pussar!


Taco mys hos Elin med Li och Amanda (söndag)


Testade styla mitt och Lis hår med min nya iCurl som
jag fick av mormor och morfar i "påskägget" taaack!


Såhär blev resultatet på mitt hår, LOVE IT!


Haha, ännu en bild på resultatet, guldlock?!


Solat massor, både hos Elin och Amanda.


Målat naglarna, sommriga färger?


Vanilj glass, bär och kolasås, muuuummms!


Flumm i sängen slutade med en fingerboll haha.


Härlig promenad med glass på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0