NY VÄSKA

Enligt mig är det alltid lika svårt att börja ett inlägg, skriva hej bloggen? hallå snyggingar? det är nog det svåraste med att blogga.. Bortsett från det, vad hände med vädret idag.. När man äntligen trodde att solen hittat rätt så kommer regnet igen, som om jag inte haft nog med regn i Thailand? Regn för bara med sig sura miner. Vi får hoppas på bättre väder imorgon. 

Men lite kort om min dag, skolan var riktigt sjuk.. Vilket temprament lärare kan ha även fast man inte gör ett skit? Vissa lärare går man inte ihop med och det bara är så. Annars rullade dagen på som vanligt och har inte gjort så mycket. Precis ätit macaronistuvning med korv, såå gooott! När pappa kommer hem ska jag ladda över bilderna, hittar nämligen inte minneskorten, men här har ni outfit bilder sålänge, hörs senare.





Usch, känner verkligen skamm över mina outfit bilder nu i veckan, har inte fastnat på bild alls.. Hoppas dem inte är för hemska? Här ser ni min nya väska från Thailand.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Skitfin gumman :D<3

2011-04-12 @ 18:07:49
URL: http://amandaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0