blogginformation pluggtips outfit

Hej på er! Har lite att dela med mig om bloggandet i veckan, kommer för det mesta bli kvällsbloggning eftersom jag har ett jätte stort prov på torsdag och lite andra små läxor i skolan.. Det känns ju härligt sådär nu efter en vecka med lov? Hehe nej usch.

Har inte så mycket att säga om dagen. När jag kom hem från skolan satte jag igång med plugget. Efter tre timmar och tio minuter gav jag upp.. Det är ju inte det lättaste precis, men har ett litet pluggtips till er.

Om vi säger såhär: Du ska ha ett prov på 15 sidor på fredagen. Då börjar du stryka under det viktiga i texten på måndag, skriver frågor på texten på tisdag, sen börjar du läsa på frågorna på onsdag och sen på torsdag ska du se att nästan allt sitter, plus att du har hela dagen på dig. Smart va? Detta  sättet är det bästa för mig att lära mig på.

Här har ni outfit.


Blev min nya blus till kortare mörka jeansshorts, svart kofta och converse på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En helt underbar tjej.

Skulle Funnits många som du på

denna jord hjärtat !

2011-04-26 @ 22:46:31
Postat av: Amanda.

:)

2011-04-27 @ 18:31:08
URL: http://alfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0