nationella och speciell match

Hallå där. Hur tyckte ni nationella var idag? Enligt mig så var det himla klurigt, inte bara det att man inte hörde vad dem sa i hörförståelsen, utan att de knapt fanns något samanhang i de lilla man hörde. Hmm, ingen aning om hur mitt resultat blir. Hoppas att det gick hyffsat iallafall. Annars har skolan rullat på som vanligt. Och är snart klar med min tröja som jag syr på slöjden, förmodligen får ni se bilder nästa vecka. SkojSkoj.

Ikväll blir det hemma match mot Lundagård. Man kan kalla matchen C-serie final, vinst=serievinst! Sen är det även sista seriematchen med 94orna, trist! Men vi får hoppas på vinst och fyfan vad jag är taggad! Haha, sen ikväll sover Marinda hos mig. Såhär kommer kvällen se ut.


Ny smak, ny favorit, ramlösa vattenmelon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0