05-02-11

MATCH.
Hejjj! Hann tyvärr inte skriva något inlägg imorse. :( När jag vaknade fixade jag mig och packade, sen stack jag till samlingen, för idag var det borta match mot Dalhem. Det var en spännande och jämn match. Fast, domarna kunde varken reglerna eller springa, hmm.... Ni förstår nog hur jag menar, man blir så förbannad! Fick en knuff i sidan när jag kontrade så jag flög in i ribbstolarna, fick satans ont i ryggen, IGEN, och svårt att andas, och fick ingenting för det.. Men tillslut vann vi med två mål! GÖTT! ;)
______________________________________________________________________


IKEA.
Sen efter matche fräschade jag till mig lite, så åkte vi till IKEA. Nice att gå där helt svettig? ;) Haha, nej det var det inte, men jag orkade inte bry mig.. Där handlade jag en svart hylla som jag ska ha till nattduksbord, en silvrig boll-ljusstake och en spegel som man ser på nära håll i. Nöjd med det jag handlade!! :D Vi fikade där med, jag tog en köttbulle macka, med mjölk + kanelbulle. Oooh jag älskar IKEAs köttbullar, så vi köpte med oss ett paket hem haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0