2011-02-10

Uppsats i svenska NP idag. Hur gick det för er? Det gick vell sådär för mig, eftersom jag fick total hjärnsläpp! Visste inte alls vad jag skulle skriva om men tillslut blev det "ljuset i mörkret". Skrev om hur jag tog mig upp igen efter Lisas död och om vem som är mitt ljus när allt känns skit. Ganska skönt att skriva av sig lite endå. Men vi får hoppas på det bästa!

Annars mår jag inte så bra idag, huvudverk och illamående, och även sån dag när man bara är allmänt nere.. Men fick precis ett samtal från pappa att min Iphone 4 kommit, så får hämta den imorgon eller något, tjoho!

Men kom hem för en halvtimme sedan och satte igång med städning direkt. Så nu är mitt rum hyffsat fint iallafall, tar resten sen. För nu ska jag sätta mig och plugga in de sista 13 frågorna till kemin, laddar med ett äpple. Puss.


Fick bli osminkat och mjukis idag. Repris bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0