2011-02-16

Hejsan snyggingar. Skolan idag har vatt den roligaste på länge, så jävla kul att hålla på med folk när dem är lätt dampiga haha! :D Spanskan idag gick rätt bra, det var bara tre glosor jag inte kunde av dem hon valt ut. Sen So:n var as rolig, Josefin lådsas rökade på sin penna och Matilda lekte BFF. Humor på min nivå! ;)

Har ju inte varit hemma så länge så har inte gjort mer än att äta. Lax med potatis och sån gul sås, mums!

Ikväll vid halv nio är det träning. Hoppas den blir roligare än vad den var igår :( Är inte direkt på tränings humör eftersom jag har jätte ont i ryggen.. Men man får göra det bästa av saken, eftersom jag behöver träna, sticker jag dit endå. :)

Och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, antagligen lägga mig och vila lite, kanske kolla på film. En sak som är säker = täcket ska fram, innan jag blir till iiiis!

Här kommer outfit bilder från idag.





Kofta - H&M
Svart linne - Gina Tricot
Ljusa jeans - Gina Tricot
Halsduk - H&M

Klocka - Fossil
Armband - PandÔra
Ring - alla hjärtans dag present av mamma och pappa.

EYE:
Bilder på min ögon make-up. Svartglittrig eyeliner, guldglittrig ögonskugga, ljus highlighter och svart mascara. Ser inte så bra, men endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0