2011-02-26

Hej snyggingar, hur är det idag? Med mig är det super! Har tyvärr inte hunnit updatera förräns nu eftersom jag vatt med min efterlängtade Marinda hela dagen. Vi har i stort sätt bara myst, kollat film och pratat en hel del. Sååå skönt att ha henne hemma igen! Hon kom till mig vid halv tolv något och hade med sig en present. Det var ett jätte fint pandôra armband som hon köpt till mig i Thailnad, som passa mig perfekt! Hon är vell för söt? Hihi.





Nu ikväll passar jag ungar eftersom föräldrarna ville roa sig på kareoke på Milas ikväll/natt.. Simon, Adam och Oliver. Hitintills har dem roat sig med att skrämma mig, göra mig irriterad och bara allmänt busat runt. Fast det går ju bra endå, får hoppas på en slant eller två!

Ha en trevlig Lördag kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0