Center Syd

Hejhej. Har kommit hem från center syd nu. Fikade med mamma på Graffiti café, jag tog en baguett med skagen röra och en Chai latte. Hade aldrig smakat Chai latte förr, men den var vell god, fast inte lika god som varm choklad hehe. Sen handlade vi lite solkrämer till Thailand och lite sånt som vi glömt handla inför ikväll. :) Jag hittade både vitt skal och ny foundation som jag letade efter. Köpte även de där skorna som jag så gärna ville ha, och ett par nya svarta thights. ;) Här har ni bilder från fikan, kommer även bilder på skorna och de sen, så håll utkik! :D




Nu blir det förmodligen in i duschen igen eftersom mitt hår är mega statiskt!!! :( Sen fixa sig igen.
Men hör av mig sen, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0