Dagens planer

Godmorgon, eller var man säger vid denna tiden? ;) Har precis duschat och sminkat mig och så, det stora problemet nu är vad jag ska ha på mig, hmmm. Iallafall, idag ser dagens planer ut såhär, jag mamma pappa oliver och holger åker till malmö, lämnar barnen och pappa på busfabriken, sen åker jag och mamma vidare till något köpcenter. Ska bli kul! :D Fast har ju fortfarande inga pengar eftersom jag sparar till Thailand, så får se fall jag handlar något.

En sak jag tänkt på är att shopping får en må så himla bra, lixom om man är nere kan man gå ut och kolla kläder på nätet, fast om man sen hittar något och inte har pengar, så blir man nere igen.. Haha! :O

Men nu har jag inget mer att skriva, så hör av mig senare, lovar! ;) Och har inte glömt att skriva om mobilbloggen, har helt enkelt inte haft tid, så får se när jag hinner skriva om det. Och har inte hunnit ta några bilder idag iheller, men de kommer senare. Puss.

IKVÄLL KOMMER MIN ÄLSKLING HEM FRÅN THAILAND IGEN! Har saknat henne sååååå mycket!!! Fast hon kommer va en negerunge.. Och det är bara 20 dagar tills jag åker, wiihoooo! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0