Godmorgon

Godmorgon mina fina läsare. Har ni sovit gott? :) Jag har precis kommit upp från ett mysigt skummbad, med ansiktsmasker och hårinpackning. Känner mig väldigt freeesch! Jag måste säga att det känns att man tog i igår, hihi mina axlar, rygg och armar är bedövade.. ;) Men det är endå skönt.

Snart ska jag börja fixa mig lite, eftersom jag och mammi ska ut till center syd, som jag sa igår: vitt skal och smink, står på handlelistan.

Ikväll kommer Jessica och Håkan hit, men inte Moa :( Det är en familj jag träffar ungefär en till två gånger om året som bor i svenköp ude på lannet! Haha. Men jag ska vara med Isabollen och boysen. Vi hade tänkt äta på valentino och sen se någon film, såå det ska bli mysigt. :) Och idag är det bara 6 dagar tills min älskling Marinda kommer hem igen, lääängtar efter dig!

Hoppas ni haft en AWESOME start på lovet! Ciao.

-----------------------------------------------------------------------
Badet & kräm tips:



(badet)


Krämtips:

 
En jätte bra hårinpackning, med total repair. Håret känns som nyklippt efter!
Finns att köpa i de flesta affärer.

 
Skrubb ansiktsmask, man får bort alla gamla hudceller.
Finns mycket billig på ex. Ö.B.


Enligt mig, världens bästa ansiktskräm. Jag använder den när jag tvättar bort sminket, och den tar bort allt!
Finns på EASE spa.


En ansikts olja. Den använder jag eftersom jag lätt får torr hud. Den återfuktar och används i samband med ansiktskrämen ovanför. Den är även superbra när det gäller mascara, bara att ta två droppar och smörja vid ögonen, så försvinner alla mascara rester!
Finns också på EASE spa.

Kommentarer
Postat av: random

jag får fan aldrig bubblor i badet, brukar testa hälla i all möjlig skit men det funkar inte?! haha.

2011-02-21 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0