Gymnasie val

Har suttit hela kvällen och skakat pga. mina gymnasieval som ska vara inlämnade imorgon, PANIK ÅNGEST NERVÖSITET? Japp deffinitivt! Faaan vad det är svårt. Har äntligen lagt in Drottning Blanka - Malmö som första val och Drottning Blanka - Lund som andra. Men sen vet jag inte alls, kanske Beteende på Polhem? Vi får se hur det blir.

Tips till er som ska söka nu och till er som söker nästa år osv. som är osäkra. Tänk verkligen igenom era val i lugn och ro och börja i tid, så det inte blir som jag, sitter i sista sekund.. Tänk att det ska passa just dig som person och du ska kunna stå ut med det i tre år. För det är sjukt svårt att välja nu vad man vill lägga sina nästa tre år på, eller hur? Så jag är glad att det finns stylist, eftersom jag älskar smink, styling och sånt. Tror det kommer passa mig bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0