hjärtan till fika

Efter skolan åkte jag och familjen till polisen i Lund eftersom vi behövde byta pass, och FYFAN vad jag hatar passbilder. :( På min bild såg jag ut som en uteliggare eller något annat räligt som katten släpat in. :O Fast en sak jag blev väldigt glad över var att när jag mätte mig var jag 5 cm kortare än vad jag trodde, jag är ju fortfarande väldigt lång gemfört med alla andra jag känner, men endå. :D

Efter passfotografering och mög, åkte vi in till mormor och morfar och fikade på kolabröd och vaniljhjärtan, smarriigt! :D Det är kanske inte så många som har sin mormor och morfar som förebild, men det har jag, älskar dem! Här kommer bilder.

 


Oförberedda bilder på mormor och morfar och på Kakor mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0