kul klipp

Hej på er! Måste be om ursäkt för min dåliga updatering idag, men har verkligen inte haft tid.
Klockan ringde halv tio, fixade mig, packade sen blev jag hämtad elva och åkte till Helsingborg för att spela match. Var sedan hemma runt tre tror jag. Vi förlorade med ganska mycket, vilket sög, men är nöjd med min insats, blev 3 mål. Och hittade nyss ett fett blåmärke på min arm.... Aja, när jag kom hem hoppade jag in i duschen, sen kom Marinda och Frida. Vi åt godis, snackade och kollade roliga klipp. Här kommer det roligaste klippet, fick bli en länk eftersom hon som lagt ut det inte tillät så man kunde lägga ut det på andra sidor..


http://www.youtube.com/watch?v=BYW6C44zo24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0