min helg

Hejsan snyggingar. Har varken orkat eller hunnit updatera, förlåt. :( Har vatt med kompisar och så. Men tänkte skriva lite fort om lördag och söndag, kanske lite tråkigt men endå.

Lördag: På kvällen åt jag på Valentino med Jesper, August och Emil, hade riktigt kul. Sen stack vi hem till mig, så kom Isabelle, så såg vi på Paranormal Activity 2, AAAAS läskig! Haha. Sen stack dem vid tolv typ.
 
Söndag: På morgonen kollade jag på film, sen vid ett kom min kusin Sara. Jag fick lite kläder av henne som hon växt ur, hihi. Sen kom mormor och morfar också. Så fikade vi och lite sånt. Sen kom Isabelle så stack vi till konsum med Ida och Rebecca och handlade aaaas mycket godis. Sen hem till Jesper, där Emil och August var. Så va vi där hela kvällen och kollade tv och snackade, också jävligt rolig kväll.

Har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde denna helgen, tack alla! Och det kommer lite bilder från helgen senare, när jag har mer tid på mig. Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0