min onsdag

Hejsan. Hann aldrig updatera igår som jag sa, det blev lite brottom och så. Men vid sju åkte vi in till Lund, så åt vi på Mc Donalds. Haha, vi kanske inte ska prata om vad som hände där? Fast jo, Johannes sa en himla gullig sak till mig, men jag börja skratta så mycket att jag inte fick luft och får för mig att dricka, :o hmm, inte så bra eftersom jag satte allt i halsen och allt blev värre, usch nej. Haha, så efter ett annorlunda besök där, handlade vi godis, muuummms! ;) Sen vidare till bion. Vi såg "Min lådsas fru". Faktiskt en rolig film, rekommenderar. Efter bion åkte vi hem med tåg, sen hämtade Jespers mamma oss i Kävlinge. När vi kom hem satte jag och Bellan på "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren" och efter den "Jag kommer alltid veta vad du gjorde förra sommaren och efter den såg vi lite på en komedi. Sen somnade vi gött haha. :) Hade en jätte mysig kväll med er, Johannes, Jesper och Bellan, tack! Här kommer lite bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0