Mobilblogg

Godmorgon eller vad man nu kallar det vid denna tiden? ;) haha jag och Bellan vaknade vid tolv så gick vi ner och åt frukost. Frukosten hos Bellan är så god, sån speciell skinka hihi. Sen kollade vi på "jag vet vad du gjorde förra sommaren" eftersom vi bara hann se "mirrors" filmerna och en komedi igår. :) annars har vi inte hunnit göra så mycket. Snart ska jag hem och fixa mig för planerna inför kvällen är såhär: vid klockan sju åker jag Bolle, jeppe och Phuv in till Lund och äter, sen bio. Ska bli kul. Sen innan ja sticker ska jag försöka hinna med att ta lite bilder och svara på en läsarfråga om mobilbloggning. Så hör av mig sen för nu ska jag ut i stallet och hjälpa Bellan med hästen. :d puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0