MONDAY

Nu har jag äntligen tid att berätta om måndagen. Så här kommer en liten kort sammanfattning. Jo, efter skolan åkte jag och Marinda in till Lund, som planerat. Mamma hämtade oss på stationen och körde oss till Nova. Där skulle jag köpa två tröjor, som SÅKLART var slut. Har jag tur med shoppingen eller? Neeej! Men hittade iallafall ett par skor som ersätter de jag tidigare lagt upp och sedan ett par örhänge, som jag tyckte var väldigt söta. Här kommer bilder.




Sen när vi ätit på Donken, ååångest, så ringde vi morfar så hämtade han oss och körde oss till stan. Då gick vi till bion och hämtade ut våra biljetter. Sen gick vi ner till godisaffären, då jag fick handla nötter istället för godis pga. mitt löfte. Blev lite frästad, men bara att tänka på att gå upp i vikt så vill jag inte ha det mer. Hihi, sen gick vi tillbaka till bion. Där köpte jag dricka och en liten chips och Marinda dricka och liten popcorn. Sen in i sallongen.



Filmen var AAAS BRA! Och huvudrollen var den snyggaste killen jag sett! Ett jätte tips om ni ä sugna på bio. Skrattande lilla Marinda och jag gick vidare till stationen, sen åkte vi hem. När mamma släppt av Marinda, kom mina tårar direkt. Vill inte att hon ska åka! Men detta var den roligaste dagen på länge! Undrar vad jag skulle gjort utan min lille syrra. Love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0