MY DAY

Hej bloggen.
Marinda åker ju tidigt imorgonbitti så det blev ett sorgset hejdå i skolan idag. :( Ååh vill inte att du ska åka snäckan! Annars har det varit en helt vanlig skoldag, så inget att skriva om den.

Har precis ätit varma mackor med mormor och morfar, och snart kör mormor och jag ut till Center Syd eftersom jag fortfarande inte ger mig om de där två tröjorna! Sen när vi kommer hem igen, blir det semlor, mumms! :D Lite ångest endå på att äta feeeeta semlor men det är träning vid halv nio ikväll, så det löser vi. ;)Ganska jobbigt att träna så sent, man är ju inte hemma föräns tio.. Hoppas det blir en hyffsat lugn träning!

Imorgon är det Nationella proven i Svenska uppsatts. Alla ska ta med godis, kakor och läsk.. Alla utom jag? :( Funderar lite på att bryta mitt löfte för en dag, men då kommer jag få lite dåligt samvete sen, så vet inte riktigt. Iallafall, är nervösare för NP denna gången än förra. Ni alla får lycka till!
Här kommer otfit bild från idag.


Alla kläder från Gina, haha.

Kommer nog inte fler inlägg idag. Men håll utkik efter fler imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0