My Saturday

FÖRLÅT för jag varit så dålig på att skriva de senaste dagarna men har varken haft tid eller orkat, :( måste bättra mig. Ska även bättra mig med att lägga in bilder.

Lite kort om igår. Jag hade inget speciellt för mig på dagen, så det blev att jag fixade lite med iphonen, installerade saker och fixade spotify premium som man fick gratis till. :D Sen åkte jag och mamma upp till Lisas grav, eftersom hon fyllde 16 igår. Kommer ett inlägg om de senare.

På kvällen kom Mathilda och Johannes, med deras familj. Det blev god mat med frukt paj med choklad till efterrätt. :) Mathilda hjälpte mig att förstå vissa saker och gav tips om iphones som jag inte hade en aning om innan, hehe. ;) Sen kollade vi på Dreamgirls samtidigt som vi satt och snacka. Sen stack dem vid halv ett och då fixade jag mig för sängen, sen somna jag vid tre typ. :(


Fruktpaj med riven smällt choklad och glass.

____________________________________________________________________________

Här kommer den efterlängtade outfit bilden.





Linne - Gina.
Tröja - Vero Moda. NEW
Jeans - New Yorker. NEW
Ring - Nelly.
Armband - PandÔra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0