SKOLAN

Hej snyggingar!
Har ganska tråkigt, så fick bli ett litet inlägg, haha. Sitter i skolan och har bild just nu, precis fått betyg på ett arbete, mvg på min skiss och vg på min beskrivning, jippi. Så egentligen skulle vi börja bygga våra arbeten i hönsnät men jag bara skär mig, så gav upp lite hehe.. Efter denna lektionen är det SO, och då ska vi kolla klart på filmen 1408. Sen är det bara samma tråkiga skolmög.
Kommer tyvärr ingen outfit bild idag, eftersom jag bara har jeans och vanlig tjocktröja. Så det får bli imorgon. Ha en trevlig skoldag hehe, puss!

GAMMAL BILD!

HAHA, hittade en jätte gammal bild här på min inloggning i skolan, bara tvungen att visa den. Säkert 3-4 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0